Schoonmaak; een schone werkplek wérkt. Punt.
Als ondernemer wilt u maar met één ding bezig zijn en dat is ondernemen.
Daar heeft u een schone werkplek voor nodig. En dat is nou net ons talent!
Onze schoonmaaksters, ook wel ‘CleanCrew’ genoemd, zijn flexibel, denken mee en (misschien wel het belangrijkste) luisteren naar de wensen van onze klanten. U kunt ze trouwens inzetten voor het volledig onderhoud van uw bedrijfspand.
Met ons team profiteert u van vakwerk, een nuchtere aanpak (wat schoon moet, maken we schoon) en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. U krijgt het maximale binnen uw budget. En, u heeft altijd een vaste contactpersoon die zorgt voor een soepele opstart en begeleiding. Bovendien regelen wij de eventuele overname van uw huidige schoonmaker/-ster. Makkelijk toch?
Ons credo: vrijheid blijheid, ook als het gaat om schoonmaakwerkzaamheden. U zit niet aan ons vast met langlopende contracten. Want een goede samenwerking werkt beter dan een verplichte, vinden wij. Dus bel of mail en doe uw voordeel!
Schoonmaakonderhoud
Het uitbesteden van de interieur schoonmaak, dat is niet zomaar iets. U haalt andere mensen binnen in uw organisatie en ook nog eens op andere tijden. Dat vraagt om vertrouwen en discretie. Bij CleanChoice weten we wat het betekent als de schoonmaak aan ons wordt gegund. We houden ons stipt aan afspraken en protocollen. Nemen de organisatie van de schoonmaak zelf in de hand en vallen u verder nergens mee lastig. Zo heeft u bij ons één vaste contactpersoon die alles regelt en oplost. Zodat ú kunt doen wat u moet doen: lekker doorwerken.
Een pro-actief schoonmaakbedrijf, waar went u snel aan
Schoonmaken is de hoofdmoot van ons werk. Maar als schoonmaker zien we meer. Die vieze of defecte lichtbak bijvoorbeeld. Of groen uitgeslagen gevel. Of verweerde parkeerbordjes. Zaken die er vaak te lang en onnodig bij blijven hangen. Te vertrouwd in uw ogen, slordig in de ogen van nieuwkomers. Wij zien het en op een dag melden we het ook. Bijvoorbeeld in de week dat er toch een kraan in de buurt is en het dus voordeliger is om het klusje ‘mee te pakken’.
Pro-activiteit waar u van profiteert. Omdat we vinden dat het onze taak is: de boel op orde en presentabel houden.
Een tevreden schoonmaker is het halve werk
Mensen maken de job. Dat geldt ook voor schoonmakers. Zij willen hun werk graag goed doen, met goede spullen, met respectvolle ondersteuning en begeleiding. CleanChoice maakt serieus werk van die begeleiding. We zorgen ervoor dat onze mensen hun vak professioneel kunnen uitoefenen, met volle inzet en naar volle tevredenheid. En dat laatste, dat merkt u. Want een blije schoonmaker werkt zoveel beter. Zij/hij blij, u blij.
Dieptereiniging
Elk bedrijf heeft ruimtes die zo intensief gebruikt worden dat alleen het schoonmaken van de zichtbare delen niet voldoende is. Denk aan dagelijks drukbezette toiletten of keukens waar volop wordt gewerkt. De grootste vervuiling gaat uiteindelijk in de naden, kieren, leidingen en afvoer zitten en daar kan men bij de dagelijkse schoonmaak niet bij. En wat dacht u van de zachte, gestoffeerde delen van het meubilair?
Dieptereiniging is dé remedie tegen hardnekkige vervuiling. In gewoon Nederlands: een periodieke grondige schoonmaakbeurt van een ruimte, tot in elk detail. We doen het graag en goed. En altijd in nauw overleg, omdat de ruimtes die we onder handen nemen tijdelijk buiten gebruik zullen zijn. Herstellen of vervangen van onderdelen nemen we direct mee. Denk hierbij aan een lekkende kraan of versleten rubber in de koel- of vriescel.
Dieptereiniging van sanitair
Wij bieden naast de algemene schoonmaak van toiletruimtes ook periodieke dieptereiniging aan.
Dan demonteren we de wastafels, toiletten, dispensers en ander aanwezig meubilair.
Alles wordt in- en uitwendig gereinigd met intensieve ontvetters en ontkalkers.
De gehele toiletruimte wordt schoongemaakt: luchtroosters, tegels, deuren, kozijnen en vloeren. Niets wordt overgeslagen. Alles wordt weer gemonteerd en waar nodig wordt er een kleine aanpassing of verbetering aangebracht. Denk aan een waterbesparende kraan, leidingen, toiletbrillen, en toiletborstels. Het sanitair wordt netjes gekit en alles is weer klaar voor gebruik.
Dieptereiniging van de keuken
Waar eten wordt bereid hopen vuil, vet en stof zich op; vooral in, onder en achter keukenapparatuur. Bij de dagelijkse schoonmaak kunnen deze moeilijk bereikbare plekken niet goed worden meegenomen. Als aanvulling op uw HACCP-plan is het dus noodzakelijk om periodiek uw professionele keuken een dieptereiniging te geven. We ontvetten en ontkalken alle onderdelen aan de binnen- en buitenkant en desinfecteren alles wat direct in contact met eten komt. Kitranden worden nagekeken en zonodig vervangen. De hele ruimte wordt meegenomen, dus ook de vloer, de schrobputten, het plafond, de ventilatoren, de koel- of vriescel, het uitgiftebuffet en de wanden.
Dieptereiniging van meubilair
Ook kantoormeubilair heeft af en toe een dieptereiniging nodig. Neem de bureaustoel, één van de meest gebruikte én duurste meubels op kantoor. Huisstofmijt, huidvetten, koffiedruppels en kruimels komen dagelijks op de stoel terecht en vormen een ideale voedingsbodem voor allerlei ongedierte in de bekleding. We reinigen dan met een sproei-extractie methode; spuiten met een pre-spray en een reinigingsvloeistof en dit wordt samen met het vuil weer opgezogen.
Kunststof onderdelen worden afgenomen en de stoel kan met een vuilafstotende afwerklaag worden geïmpregneerd. Na de dieptereiniging ziet de stoel er weer als nieuw uit en gaat de bekleding veel langer mee. Vele malen voordeliger dan de aanschaf van nieuwe stoelen.
Opleverschoonmaak
Als een (nieuw-)bouwproject opgeleverd wordt, moet het eerst goed schoongemaakt worden. Als uitvoerder heeft u een goede partij nodig die de opleverschoonmaak voor u uitvoert en die praktisch meedenkt in deze (soms) hectische tijd. Laat het aan ons over. Wij verstaan ons vak en kunnen vaak al tijdens de laatste bouwactiviteiten beginnen met de schoonmaak.
Heldere offerte en planning
Om de bouw-/opleverschoonmaak in goede banen te leiden zorgen wij ervoor dat er vooraf een duidelijke planning wordt gemaakt. Met een locatiebezoek kunnen we perfect inschatten hoeveel tijd we nodig hebben om alles schoon op te leveren. En dit binnen het budget. De dag na het locatiebezoek kunnen we vaak al beginnen. We ervoor zorgen dat het opleveren van het project geen vertraging oploopt. Dat doen we onder andere door dagelijks de schoongemaakte ruimtes te controleren en af te tekenen. Een kleine greep uit de werkzaamheden die wij verrichten tijdens een bouw-/opleverschoonmaak:
- Gevelreiniging
- Kitresten verwijderen
- Lijmresten verwijderen
- Sanitaire ruimtes ontkalken
- Glasbewassing
- Machinaal vegen en schrobben van vloeren
- Cementsluier verwijderen
- Stickers verwijderen
Van bouwproject tot inhuizen
Wij beseffen als geen ander dat tegen de deadline van de oplevering de zaken hectisch kunnen verlopen. Met onvoorziene omstandigheden houden wij dan ook altijd rekening en zullen ervoor zorgdragen dat het project volledig klaar is voor inhuizing. Het laatste beetje zand bij de voordeur zullen wij bij het sluiten van de deur dan ook nog netjes opvegen.